
Der findes mange moderne måder at sprede ordet om sin virksomhed og det produkt eller den service, der tilbydes. I en forretningsverden hvor søgemaskinesynlighed, intelligente bannerreklamer på hjemmesider og omfattende email-kampagner er nogle af de mest brugte våben til en større profit, er der mindre fokus på traditionel marketing med fysiske reklameprodukter.
Meget eksponering for en bred gruppe
Der er imidlertid stadig kunder at hente med for eksempel reklamevand, en af de mere gammeldags metoder til at udbrede kendskabet til din virksomhed. I forbindelse med messer og arrangementer på uddannelsesinstitutioner og kongresser kan det faktisk være en fremragende investering at få sit budskab ud på en reklamevand. Der er et par ting, der skal overvejes, når man vælger en reklamevand, men for de fleste virksomheder kan det godt betale sig. Det vigtigste at tænke på, når man overvejer at bestille og uddele en reklamevand, er at ramme sin målgruppe. Det nytter jo ikke meget at dele reklamevand ud til en messe om kæledyr, hvis man har en kajakshop.
Sluk tørsten hos din målgruppe med din personlige reklamevand
Ganske vist kan man måske vække interessen hos et par tilfældige, men det vil være langt mere effektivt at dele sin reklamevand ud på en messe for forskellige vandsportsaktiviteter, hvis målet er at sælge kajakker. Desuden kan man med fordel variere designet, alt efter målgruppen, og så skrive en kort reklametekst, der fanger opmærksomheden og får firmaets navn til at bide sig fast i hukommelsen på modtageren af flasken. En anden ting, man skal tænke på, er om budskabet på ens reklamevand rammer målgruppen personligt. Et smart trick kan også være at skrive tydeligt, at flasken kan genbruges som drikkeflaske, så man på den måde sikrer en lang levetid til reklamen. Derved undgår man også negativ opmærksomhed ved at vejkanten bliver fyldt op med flasker med ens virksomheds navn på.
Se den seneste pris på reklamevand fra syddesign.dk her
Få flere ideer:
T-shirts med tryk giver mulighed for et personligt præg på hverdagen